[ Print ]  [ Close ]

http://tech.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22521   , 1403/02/20


برگزاری مراسم غبار روبی مقبره شهید گمنام پردیس کشاورزی

به مناسبت هفتمین سالگرد تشییع و تدفین  شهید گمنام پردیس کشاورزی، مراسم غبار روبی مزار آن شهید والامقام  روز چهارشنبه 9 اسفند 1402 با حضور هیات رئیسه، کارکنان پردیس و جمعی از همکاران دفتر امور ایثارگران دانشگاه برگزار شد.
مراسم با قرائت قرآن، فاتحه خوانی و مداحی سید مجید حسینی آغاز شد و سپس حجت الاسلام دلنواز نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پردیس کشاورزی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که میفرمایند: 'امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، فلسفه این فضیلت در انتقال ارزش‌های شهدا و انقلاب اسلامی به نسل جوان است.' اظهار داشت:  مسئله اول امروز انقلاب مشارکت احاد مردم در انتخابات است، دشمن هر چه در توان دارد برای دلسرد کردن مردم از انقلاب و عدم مشارکت به میدان آورده است، در این راستا سخن حکیمانه شهید همت روشنگرانه است: هر موقع در مناطق جنگی راه را گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را میکوبد همان جبهه خودی است. امروز مشارکت در انتخابات مطالبه شهدا است.
سپس دکتر پورجم رئیس دانشکده گفت: شهدا همیشه زنده­ اند و شاهد بر اعمال ما می­ باشند و اگر شهدا الان حاضر بودند از ما می­خواستند در سرنوشت مملکت خود مشارکت داشته و در حفظ نظام کوشا باشیم.
در پایان مراسم، حاضرین با قرائت فاتحه به روح شهدای والامقام و امام راحل(ره)، یاد شهید گمنام پردیس کشاورزی را گرامی داشتند.


14:56 - چهارشنبه 9 اسفند 1402    /    شماره خبر : 22521    /    تعداد نمايش خبر : 266