[ Print ]  [ Close ]

http://tech.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22362   , 1403/02/31


نشست سیاسی دهه فجر در مسجد قدس دانشگاه تربیت مدرس
نشست سیاسی دهه فجر در مسجد قدس دانشگاه تربیت مدرس


 نشست سیاسی دهه فجر در مسجد قدس دانشگاه تربیت مدرس 

 

 به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، جلسه سخنرانی دکتر فؤاد ایزدی با موضوع انقلاب اسلامی ایران و بررسی رویکرد خصمانه آمریکا نسبت به آن، پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد قدس دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

در این جلسه دکتر فؤاد ایزدی کارشناس مطرح مسائل سیاسی، با تبرک دهه فجر انقلاب اسلامی و لزوم توجه آحاد مختلف مردم و به خصوص دانشگاهیان در مطالعه دلایل بروز انقلاب اسلامی مردم ایران علیه حکومت دست نشانده ی پهلوی، به بررسی خوی استکباری رژیم ایالات متحده آمریکا در برخورد با کشورهای منطقه و به خصوص ایران پرداخت.

دکتر فؤاد ایزدی با برشمردن نمونه های مختلف تاریخی در برهه های زمانی متعدد، حد اعلای دشمنی و کینه آمریکا نسبت به ایران را زمانی برشمرد که به برکت انقلاب، شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سر داده و این شیوه ی حکمرانی محقق شد.

 

 لازم به ذکر است که آذین بندی داخل مسجد قدس دانشگاه و تمامی محوطه دانشگاه تربیت مدرس به عنوان مولود انقلاب اسلامی با پرچم های مقدس ایران و تصاویر امامین انقلاب و شهدای ایران اسلامی، به همت تشکل های انقلابی و بسیجیان دانشگاه صورت گرفته است و با استقبال دانشگاهیان مواجه شد. 

 


09:42 - چهارشنبه 18 بهمن 1402    /    شماره خبر : 22362    /    تعداد نمايش خبر : 236