[ Print ]  [ Close ]

http://tech.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=21603   , 1403/02/19


گردهمایی آشنایی با فرصت های همکاری دانشجویان و بنیاد ملی نخبگان برگزار شد

گردهمایی ' تسهیلات و شیوه ­نامه­ های جدید بنیاد ملی نخبگان و آشنایی با فرصت­های همکاری' دوشنبه 13 آذرماه 1402 در سالن جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس به میزبانی انجمن علمی-دانشجویی سلول­ های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشکده علوم و فناوری­ های بین رشته­ ای برگزار شد.
در این همایش دکتر یادگاری رییس دانشکده ضمن خوشامدگویی به دانشجویان و اساتید، بر لزوم حمایت دانشکده از انجمن ها دانشجویی دانشکده علوم و فناوری های بین رشته ای تاکید کرد.
در این جلسه دکتر مفتاحی­ زاده، رئیس بنیاد ملی نخبگان استان تهران، توضیحات جامعی را در خصوص شیوه ­نامه­ ها و تغییرات جدید آئین­ نامه­ ها و برنامه­ های حمایتی بنیاد ملی نخبگان ارائه نمود.
در پایان این برنامه که با استقبال پرشور دانشجویان همراه بود، دکتر مفتاحی ­زاده و دکتر انصاری به سؤالات دانشجویان و اساتید حاضر در خصوص برنامه­ ها و شیوه­ های بنیاد ملی نخبگان پاسخ دادند.
در این برنامه که با حضور نزدیک به 200 نفر از دانشجویان داخل و خارج از دانشگاه، دبیران انجمن­ های علمی-دانشجویی و نمایندگان معاونت های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، موضوعات مهم و جدیدی در خصوص آخرین تغییرات آئین­ نامه­ ها و شیوه ­نامه های حمایتی بنیاد ملی نخبگان ارائه گردید.

 


11:18 - شنبه 18 آذر 1402    /    شماره خبر : 21603    /    تعداد نمايش خبر : 148