[ Print ]  [ Close ]

http://tech.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20809   , 1403/03/01


برگزاری مجمع عمومی اعضای هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی

 دکتر محمود عبدالهی رئیس دانشکده فنی و مهندسی در این نشست با ارايه گزارش ۶ ماهه از عملکرد این دانشکده گفت: فعالیت های دانشکده فنی در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی از جمله کسب رتبه دوم در ارايه خدمات آزمایشگاهی در سامانه گلستان، انجام ۱۱ طرح پژوهشی در ماه‌های اخیر، بازنگری دروس و برگزاری کنفرانس معدن و غیره نشان می دهد اساتید و اعضای هیأت علمی از قابلیت‌های خوبی برخوردار هستند.
وی با اشاره به اینکه این دانشکده در رشته مهندسی معدن در رده بندی شانگهای در سطح بین المللی رتبه  ۴۴ و در سطح کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است تصریح کرد: دانشکده فنی در بخش مهندسی معدن پیشرفت و جهش‌های قابل توجهی داشته و این مسئله اهمیت برنامه ریزی و حمایت از این رشته را دوچندان می کند.
دکتر فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه با حضور در این مجمع و قدردانی از هیأت رئیسه،اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشکده خاطر نشان کرد:اعتبار نام دانشگاه مرهون تلاش‌ها و فعالیت همه کارکنان،اساتید و دانشجویان است و قطعا برای کسب موفقیت دانشکده فنی (بخش معدن) در کسب رتبه ۴۴ در سطح جهانی نیز همه اعضا دست به دست هم داده اند که در همین جا از همه آنها تشکر میکنم.
وی در ادامه درباره تخصیص بودجه برای تجهیز آزمایشگاه‌های این دانشکده و تاکید بر تعمیر تجهیزات آزمایشگاهی مطالبی را عنوان کرد.
رییس دانشگاه در این نشست صمیمی ضمن تشکر از زحمات و تلاش های همه اعضای هیات علمی و کارمندان این دانشکده،‌ مبلغی را به عنوان هدیه به کارمندان دانشکده تخصیص داد.


10:28 - سه شنبه 28 شهريور 1402    /    شماره خبر : 20809    /    تعداد نمايش خبر : 207